luni, 30 noiembrie 2015

BIOparteneri


sigla nutrivita
În lumea în care trăim, cea a chimicalelor şi a tehnologiei (hiper)avansate, cu greu reuşeşti să îţi menţii starea de sănătate la cote ridicate, să ai tonus bun şi zâmbet pe chip într-un mod Natural, ca aloe vera. Odată cu trecerea timpului, fiecare substanţă ingerată, inhalată sau absorbită îşi lasă amprenta în organismul nostru, chiar dacă nu conştientizăm asta, chiar dacă nu remarcăm modificările. E esenţial să depunem eforturi pentru a diminua efectele negative ale factorilor externi asupra sănătăţii şi să îi încurajăm şi pe cei din jur să o facă.

Un prim pas pentru îmbunătăţirea calităţii vieţii pe termen lung este educarea copiilor încă de la vârste foarte fragede să facă diferenţa dintre alimentele care au un aport nutriţional bogat, bun şi cele care ne fac mai mult rău decât bine, să practice sport, să păstreze curat mediul înconjurător, să recicleze materialele şi să înveţe să fie responsabili pentru toate acţiunile lor.

Ca o Mujer cu spirit de iniţiativa, pentru cei rămaşi demult fără scutece şi jucării, aş încerca să creez o campanie de promovare a produselor BIO şi aş milita pentru consumul de suplimente nutritive, ca parte a unei vieţi echilibrate, sănătoase şi de mare folos în asimilarea vitaminelor, mineralelor, proteinelor, l-cartininei, mai ales după efort fizic (sport, fitness, culturism).

Bineînţeles, nu m-aş putea descurcă singură, aş apela cu siguranţă la calitatea de partener SuperBlog a unor oameni cu idei şi suflet, pe principiul:

"Hai să ne prindem de mâini,
Cei blogati de două luni,
Să-nvârtim hora frăţiei
La uşa bucătăriei.

Unde-i unul nu-i putere,
Suplimente corpul cere.
Unde-s doi puterea creşte,
Blogosfera-ntinereşte!"

M-aş aşeza în faţă calculatorului, mi-aş lua nişte biscuiţi fără gluten dar glazuraţi cu ciocolată, aş apasă butonul "Connect" la internet şi m-aş apuca să lucrez. Am nevoie de energie, linişte şi inspiraţie să-mi pun gândurile pe tapet într-un mod cât mai Creadiv, să pot ajunge cu strategia mea departe, departe, până-n Orizonturi literare, dacă s-ar putea.

biscuiti valpiform

M-aş lasă dusă de PRwave-ul creaţiei şi-al vorbelor ticluite, cu mare băgare de seama la normele limbii române căci Românii ştiu româneşte. De-aş scrie "nutriţie sporti-va" în loc de "nutriţie sportivă"... mi-aş cam da cu stângul în dreptul şi cu tesla-n fericire, s-ar duce-n toate Abisurile campania mea. Sunt convinsă că ar pune Robintel-igentii Loopaa pe mine şi ar ieşi război ca în ArenaIT.

Prefer Armonie acvatică pentru fiecare potenţial consumator de batoane proteice, căci mnealui e cel pentru care mă zbat să promovez stilul de viaţă sănătos. Nu contează dacă e cumva o reprezentantă a categoriei Sexul slab sau vreun mascul musculos, important e să îi îmbunătăţesc ExTraViTa.

După ce aş pune la punct ideile principale şi aş formula nişte Comunicate de presă, le-aş împânzi peste tot, pe toate canalele media: pe toate blogurile, pe calea undelor cu ajutorul Radio Lynx, pe sticla TVR2.

Zelist cu produsele selecţionate pentru promovare ar circula online, la radio, în televiziune şi-n presa scrisă cel puţin două luni, să înceapă să se vadă efectele, să prindă a se contura imaginea lor şi rolul important pe care-l joacă aceste suplimente nutritive în menţinerea sănătăţii noastre.

După aceste două luni, aş începe să analizez rezultatele, să culeg roadele din Tehnocultura mea, să disec atent produsele şi opţiunile cumpărătorilor Nutrivita, să văd cine ce preferă şi de ce. În linii mari, îmi pot da seama cine consumă shake-uri proteice şi cine produse fără lactoză, însă sunt convinsă că pot apărea şi surprize. În funcţie de rezultatele obţinute aş şti pe ce să mizez în continuare, ce se poate îmbunătăţi, atât la următoarea campanie de promovare, cât şi în ceea ce priveşte produsele şi modul de prezentare al acestora.

Bine, n-o să găsim niciodată batoane Isostar ambalate în formă de shaorma cu de toate, însă contează prima impresie şi părerea consumatorilor finali, să îi determine să aibă încredere în aceste minunăţii sănătoase.

Uh, mi s-a încins creierul. Să fie pauză şi radio, zic! Radio Lynx şi pauză de SuperBlog!


---
PS. Schimbarea poate începe de la mine. Aleg Isostar de la Nutrivita ori de câte ori biciclesc (batoane proteice, băuturi izotonice sau pentru recuperare etc.).

mary bilibou blogger
 bautura energizanta


*Articol scris pentru SuperBlog 2015, proba 24, Schimbă vieţi şi ajută la promovarea unui stil de viaţă sănătos. Sponsor: Nutrivita

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu