duminică, 1 noiembrie 2015

Tratament pentru arsuri severe

Cuvintele mi-s mai seci decat as putea crede, durerea celor arsi in flacarile iadului din clubul Colectiv m-a lasat fara grai doar la gandul ca acolo au cazut victime copii si tineri nevinovati iar parintii lor inca-i asteapta acasa. Multi dintre ei vor pregati curand haine cernite de nunta neagra. Soarta le-a fost cruda, n-au mai apucat sa-i vada-n rochie de mireasa ori costum de ginerica, acel moment de mandrie si liniste al parintelui care stie ca "de-acum copilul e la casa lui".

Mi-am propus sa nu abordez pe blog subiecte negative, sa ma tin departe de ele caci sunt destui care le promoveaza, sa-mi scape din cand in cand poate cate unul cenusiu in functie de starea mea de spirit. Atat. Insa... n-ai cum sa ramai indiferent oricat de tare ai fi de inima. N-ai cum sa fii de piatra cand ai avut in casa un ginerica inert, rece, plans pe ultimul drum. Am sa ma opresc aici si transmit condoleante familiilor indurerate, sa aiba puterea de a trece peste necazul abatut asupra lor. 

Pentru victimele care se zbat intre viata si moarte, cu arsuri severe, nu stiu cum as putea fi de folos altfel decat cu aceasta postare. Bantuind pe Facebook printre poze de profil de doliu, stiri dramatice la care nu indraznesc sa dau click si liste nesfarsite cu numelele celor care au fost in club in acea seara, am gasit o postare a unei doamne care sustine ca are cunostinta de un tratament naturist pentru arsuri severe. Spune ca tatal sau a avut la un moment dat un accident in urma caruia a suferit arsuri de gradul III si singulul leac eficient a fost acest amestec facut in casa. Habar n-am daca are sau nu efect, insa am citit pe multe pagini diferite comentariile mai multor persoane care par sa confirme efectul tamaduitor al combinatiei.

Cu speranta ca va fi util cuiva, voi reda in copy/paste continutul mesajului postat de Gabriela Ionescu pe pagina sa de Facebook. Link-ul catre postarea originala este acesta, pentru cine doreste sa dea share (eventual cu hastagul #colectiv):
https://www.facebook.com/gabi.vatafu/posts/1129267543768341 

Later edit: postarea a fost stearsa de autoare, am sters-o si eu de pe blog.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Hei, nu plecati inainte de a-mi spune doua vorbe! Pentru mine conteaza parerea voastra! :)