vineri, 4 septembrie 2015

Pantofar cu 300 de tocuri

Pantofar cu 300 de tocuri
De vezi ca trece si ziua de miercuri
Vei primi sandaua, draga mea,
Sa o repari caci vine sambata.
Vei primi sandaua, draga mea,
Sa o repari caci vine sambata.


Cand balerinii mei s-au demodat

Le-ai pus un toc micut si-au inviat.
Acum salveaza-mi glezna, nu mai sta,
Pune-i sandalei flecuri, c-asta-i treaba ta.
Acum salveaza-mi glezna, nu mai sta,
Pune-i sandalei flecuri, c-asta-i treaba ta.


Cand voi iesi in club sa m-ametesc

De tine, pantofar dragut, sa-mi amintesc
Sa imi doresc sa te revad in zori de zi,
Pe calapod sa ma asezi, ce bine-ar fi!
Sa imi doresc sa te revad in zori de zi,
Pe calapod sa ma asezi, ce bine-ar fi!

Sa imi masori piciorul cum se face
Sa simt emotii, sa stau ca pe ace,
Iar pielea-n mana ta sa para vie,
Din crem ori bej s-ajunga
rozalie.
Iar pielea-n mana ta sa para vie,
Din crem ori bej s-ajunga rozalie.


Cand mana pe ciocan vedea-voi c-ai sa pui

Cu-ndemanare s-o bati ca pe cui,
Sa tremur si s-asud, sa ard in foc
Pana-s gata noii pantofi cu toc.
Sa tremur si s-asud, sa ard in foc
Pana-s gata noii pantofi cu toc.


Am auzit in targ ca-i valva mare,

Ca FashionUp gateste sarbatoare.
Cu tocuri cui sa defilez, sa joc
De ziua mare-a Femeii #PeToc.
Cu tocuri cui sa defilez, sa joc
De ziua mare-a Femeii #PeToc.



De vreo saptamana fredonez "Ciobanas cu 300 de oi", nu-mi iese melodia din minte...neam! O fi de la caldura. Tot de la caldura m-apuc de modificat versuri. Ai citit deja mai sus ce a iesit din tocul si penita mea. M-as trata cu niste pantofi noi, da' cu 2 nunti in 3 saptamani, concediu de juma' de luna, niste masele noi , o odrasla mica rasfatata si-o mana de ajutor data cuiva aflat la stramtoare parca nu-mi mai ajung banii. Asa ca m-am hotarat sa-i castig. Pantofii, nu banii. Vreo 12 perechi, sa-mi ajunga toamna asta. Ba si in primavara, cand oi reveni la munca, sa nu ma rezem de tocul usii de la intrare ori sa stau sfioasa la birou, sa-mi ascund incaltarile ponosite.

E tare bine sa fii o Femeie #PeTOCuri, esti mai increzatoare si mai zambitoare, indiferent de ce-ti scrie-n buletin, dupa prima cifra a CNP-ului. Cui nu-i place sa fie admirata, sa guste cu coada ochiului privirile mai mult sau mai putin insistente ale celor din jur? Pai simplu: celor care au renuntat la a mai purta tocuri sau nici n-au invatat sa mearga pe ele. Stiu, stiu, varsta rupe orice toc. Da' sa-l rupa de la jumate, nu de la calcai inca din start, de la 20 de ani! 2-3 kile-n plus nu se mai vad asa de tare cand ai un toc de 5 cm la pantof, ti se subtiaza glezna. Optic. Nu te astepta la minuni, in conversi o sa pari la fel de durdulie ca desculta. Tocul nu arde colaceii de pe burta, dar muta atentia spre aparatul de mers pe drum. Iar cand ai cu ce... zau ca-i pacat s-ascunzi in adidasi si trening mandrete de picioare.

Pentru cine-a tocat peste vara banii din ciorap agonisiti cu greu si totusi nu se-ndura sa-nfrunte toamna-n slapi, exista o scapare: pe 14 septembrie se-anunta zi de reduceri la pantofi pe FashionUp.ro si totodata se serbeaza Ziua Nationala a Femeilor #PeToc. Nu stiu cate perechi sunt puse la bataie-n magazinul online, da' n-o fi rau sa-nceapa saptamana cu ceva nou, frumos si elegant sub talpile noastre. Creste moralu', stima de sine, buna dispozitie a celor din jur, poate chiar si natalitatea si economia tarii. Sa-si puna barbatu' ochelarii in toc de veselie si sa stinga lumina, nu alta! Uh, nu mai vad sa scriu. O fi pana de curent la mine?!

concurs ziua femeii #petoc

*Cu acest articol particip la CONCURSUL organizat de FashionUp.ro, cu ocazia Zilei Naționale a Femeilor #PeToc, care va avea loc pe data de 14 septembrie. Marele premiu constă în 12 perechi de pantofi din magazinul FashionUp. Tot pe 14 septembrie magazinul FashionUp le oferă clienților reduceri importante la toate modele de pantofi de pe site, pentru 24 de ore!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Hei, nu plecati inainte de a-mi spune doua vorbe! Pentru mine conteaza parerea voastra! :)