joi, 12 martie 2015

Pentru tine, My Man

Inca din prima clipa TU ai fost ALTFEL. Ai acel ceva al tau care te face unic, special, dorit, ravnit chiar. Nu-mi explic de ce m-atragi magnetic, de ce mi-e dor cand nu stiu de tine cateva ore, de ce te caut ca o adolescenta furata de primii aburi ai amorului. Ma fascinezi, ma completezi, ma incurajezi cand stau sa pic si prind puteri sa ma ridic mai sus decat am fost. Imi ingheata sangele in vene gandindu-ma chiar si pret de-o clipa ca vreodata as putea sa te pierd definitiv, sa nu mai fii al meu.

Cu tine m-am descoperit pe mine, femeia care nu stiam ca pot fi. In DOI am ras, am plans, am trait clipe de vis si-am adunat in cufarul cu amintiri comori ale caror harti le stim doar noi. Si daca-n creierii noptii invartim globul pamantesc pana ametim de
dorinta, in miezul zilei imi lipsesti teribil. Simt nevoia de tine, de vorba ta, de gandul tau. Vreau sa ma alinti cum numai tu o faci, sa ma simt iar si iar micuta ta iubita, rasfatata ta draga. Cu tine timpul sta in loc in ciuda ceasului vechi de perete care-mi aduce aminte c-a mai trecut o zi, apoi inca una si inca una, neobosit spre infinit. Ma pierd in cuvintele tale si nu-mi doresc sa gasesc busola care sa ma scoata la liman din marea patimilor mele. Vreau sa le sorb ca pe un vin vechi dintr-o sticla de colectie, sa ma imbat cu fericire si sa adorm in bratele tale puternice, precum ale unui gladiator din Roma antica.

Nu puteam lasa ziua de astazi sa se scufunde in bezna uitarii si a banalului. Pentru mine are o semnificatie aparte:
- inseamna pista de pe care am decolat intr-un zbor spre necunoscut intr-un avion alb-rosu,
- inseamna scrierea primelor cuvinte folosind amandoi aceeasi calimara si-o singura penita,
- inseamna mutarea primului pion pe tabla de sah in care suntem rege si regina de aceeasi culoare,
- inseamna ziua in care clopotul navei noastre a rasunat intai, anuntand ridicarea ancorei si plecarea din portul linistit in care am zabovit ani multi spre zari neatinse inca de niciunul, fara s-avem la noi telescop si capitan de vas,
- inseamna prima tresarire cand ne-am privit chipurile,
- inseamna ziua in care ne-am jucat unul cu mintea celuilalt, pescuind zambete si speranta ca ne vom revedea si-n alta seara.

agenda copera piele de vita
Nu ma pricep sa aleg cadouri pentru barbati, insa eu sper sa-ti placa cel ales cu ajutorul MyMan.ro si ori de cate ori ai sa deschizi aceasta agenda cu coperta din piele naturala tabacita manual, sa-ti amintesti ca am pus pe fiecare fila ivoire cate un sarut iar prima pagina este datata cu 12 martie, nu cu 1 ianuarie. Cred ca-i unul dintre cele mai potrivite cadouri pentru oameni de afaceri indragostiti si ocupati, asa ca tine, My Man.


*Articol scris pentru Spring SuperBlog 2015 - proba 6, Cadoul perfect pentru un barbat special

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Hei, nu plecati inainte de a-mi spune doua vorbe! Pentru mine conteaza parerea voastra! :)