luni, 25 ianuarie 2016

Ce nu stii nu te afecteaza

maimuta nu stie nu aude
Sursa foto
Tuturor ni se-ntampla s-avem un nod in gat dupa ce aflam una, alta si sa-nghitim in sec a "mai bine nu aflam niciodata!". De m-apuc sa ma gandesc mai bine, o colectie intreaga de lucruri pe care n-as fi vrut sa le stiu as strange, dar am sa faco selectie cu cele mai frecvente lucruri din viata de zi cu zi, aplicabile multora dintre noi.

Asadar, mai bine nu stiu ca...
  • pe scaunul din metrou a stat inaintea mea un aurolac - imi vine sa ma dezinfectez cu juma' de sticla de spirt cand ajung acasa
  • nu te-ai spalat pe maini inainte sa prepari mancare din care am sa gust si eu - mi-e sila, zau!
  • ai fost in orasul meu, dar n-ai trecut pe la mine - n-am buda-n fundul curtii si nimic moale in prag!
  • esti online, imi citesti mesajele, dar nu-mi raspunzi - te vad online cu ochii mei, sterge-ti urmele!
  • ai facut vreo magarie la limita legii sau a bunului simt - nu vreau sa fiu complice, vreau sa dorm bine
  • esti acasa, dar nu deschizi cand sun la usa - macar stinge lumina inainte sa te uiti pe vizor
  • ti-ai facut nevoile pe tulpinile legumelor din gradina, cu bolta - prefer sa stiu ca-s udate doar de ploaie
  • colegul e pe faras, urmeaza sa fie dat afara dar nu stie asta - ma gandesc la familia lui si la ziua de maine cu groaza, puteam fi eu?
  • un apropiat e grav bolnav si inca n-a aflat - nu pot sa-l ajut nicicum si am sa ma framant indelung, privindu-l cu mila cum se stinge
  • ti-a facut ochi dulci o alta - gelozia o sa ma macine daca am s-o vad vreodata
  • nu ti-a placut cadoul de la mine - e totusi vorba de gest si l-am facut cu drag pentru tine, nu-s Mama Omida sa ghicesc ce vrei sa-ti ofer
  • nu-ti place de partenera unui prieten din grupul nostru - oare la fel spui si despre mine?!
  • voi suferi o interventie care-o sa ma doara - frica-mi aplifica durerea, mai bine nu aflu
  • n-ai "iertat-o" pe domnisorica de aseara - nu pari mai macho in ochii mei cata vreme acasa te asteapta cineva

Nu, chiar nu vreau sa aflu anumite lucruri. Minte-ma frumos, lasa-le in spatele cortinei, caci ce nu stiu nu ma afecteaza. Sau ma afecteaza mai putin.

Tu ce n-ai fi vrut sa stii? Completeaza lista mea printr-un comentariu la articol si hai sa-i protejam pe cei dragi de astfel de neplaceri, sa fim mai atenti la ceea ce lasam sa ne scape printre dinti! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Hei, nu plecati inainte de a-mi spune doua vorbe! Pentru mine conteaza parerea voastra! :)