luni, 7 decembrie 2015

Un Coolpad Modena ratat

smartphone Coolpad Modena
7 decembrie s-a dus de tot. Ieri trebuia sa vina Mosul si la mine, aveam speranta ca am sa gasesc in ghetute un smartphone de la cea mai noua companie de profil intrata pe piata romaneasca: telefonul Coolpad Modena de la Coolpad Romania. Coolpad este brand-ul situat pe locul 7 la nivel global in topul celor mai vandute brand-uri de telefoane si chiar scrisesem o scrisoare lui Mos Nicolae sa fie bun si darnic, ca de obicei.

Nu stiu cum s-a intamplat, insa cred ca scrisoarea mea a ajuns in alta parte, ca m-am trezit cu ghetele pline de cartofi si ceapa. O fi adus Mosul cadoul pentru cineva de prin Afica sau de prin... vreun catun uitat de lume?!

Omul drag imi rade-n nas. Pai cum sa nu ma oftic la asa ratare?! Ori n-am fost destul de cuminte, ori Mosul se joaca bine-merci cu nervii mei? Hai sa-mi justific supararea, sa-nteleaga lumea de ce-mi doream asa de mult smartphone-ul Coolpad:
- rasnita mea de telefon s-a dus pe apa sambetei; ba nu, pe a toaletei, a avut grija fiica-mea de asta; mare grija, chiar! :D
- noua jucarie ar fi avut un ecran de 5.5", procesor Qualcomm Snapdragon 410, 64 bit, 4 core si placa grafica Adreno 306 GPU, clipurile video ar fi rulat perfect, la fel si muzica
- memorie de elefant de 8 Gb cu optiunea de extindere pana la 32 Gb folosind un card MicroSD
- numai bun pentru mine, cea in pas cu tot ce misca dar in acelasi timp in continua miscare; ador sa imortalizez momente si camera de 8 Megapixeli, dotata cu blitz LED si posibilitatea de a filma HD pana la o 1080p ar fi fost ideala; functia de corectare machiaj mi-ar fi venit unsa, la fel ca si cea de detectare zambet, pentru selfie-uri reusite cu camera secundara de 2 Megapixeli si autofocus
- sa mai spun de bateria de 2500 Ah, pentru zile lungi si grele? de tehnologia 4G LTE pentru net iepuresc?
- plus ca e smartphone dual SIM, nu mai car dupa mine caruciorul cu telefoane!
- sa nu uit si de ce-i cool: pentru ca foloseste tehnologie inteligenta, ultramoderna. Vrei sa apelezi pe cineva? Atingi display-ul aflat in stanby in forma literei C. Vrei muzica? Deseneaza un M imaginar. Ai nevoie de browser? Ia mazgaleste un E!

Am fost dezamagita ca n-am intrat in gratiile Mosului anul asta sau saracul o fi avut buget de criza...? Am inceput sa caut pe net sa vad de unde-mi pot cumpara singura gadgetul nou, acest smartphone Coolpad Modena. L-am gasit in doua magazine, e-Mag si Media Galaxy si daca nici Mos Craciun n-o sa fie prea darnic, sparg pusculita si tot imi iau una bucata jucarie high tech. Costa putin peste 650 de lei, mai accesibil decat credeam, in raport cu calitatea oferita.

Am ratat un Coolpad, insa nu-i totul pierdut! Coolpad Romania e la inceput de drum in tara noastra. Am mai vazut un model, Coolpad Porto, insa-i mai util pentru mine modelul Modena. Amandoua folosesc tehnologie de ultima generatie ascunsa bine cu ajutorul unui design premium, la un pret imbatabil. Sper s-o tina tot asa producatorul! ;)


*(P)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Hei, nu plecati inainte de a-mi spune doua vorbe! Pentru mine conteaza parerea voastra! :)