miercuri, 12 august 2015

Pilos, laptele cu gust de lapte... praf

Dupa ce au facut ocolul Pamantului "pestele cu gust de peste" si "carnea cu gust de carne", ma astept sa gasesc si eu prin magazine laptele cu gust de lapte.

masline verzi fara masline lidl
Sursa foto: Alin Faur (Facebook)
Azi dimineata, fortata de imprejurari, am cumparat singura cutie de lapte pe care am mai gasit-o la buticul de pe straduta mea. Un Pilos adus din Lidl si vandut cu adaos comercial destul de consistent. In schimb gustul... mi-a taiat pofta. Prima gura mi s-a parut apa. Ma uit la eticheta. Lapte cu 3.5% grasime. Termenul de valabilitate ok. Mai incerc o data. A doua gura, gust de lapte. Lapte praf. De-ala ieftin, cum se gasea in anii '90 prin bacanii, pentru cine-si mai aduce aminte. Agit cutia. Gustul devine tot mai pronuntat. Dar tot de prafuri si chimicale. Singurul lucru in comun cu laptele din Ardeal pe care-l cumpar frecvent: culoarea. Ah, mai e si pretul!

N-am fost eu fan Lidl, dar de-acum incolo nici c-am sa mai incerc produsele de "inalta calitate" marca proprie. M-au convins si "maslinele verzi fara masline" vandute la inceputul verii exclusiv la Lidl. N-am niciun dubiu in ceea ce priveste exclusivitatea. :)

Nu degeaba e sloganul "Alege intelept". Ma determina sa aleg intelept si sa evit sa-mi iau teapa cu buna stiinta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Hei, nu plecati inainte de a-mi spune doua vorbe! Pentru mine conteaza parerea voastra! :)