joi, 13 august 2015

Cum îţi umpli timpul dacă eşti bugetar

Luni dimineaţă. Aglomeraţie, nervi şi coadă românească la casierie. Instituţie publică.
[...]
- Adresa de domiciliu a soţului, vă rog!
- Râşnov, strada Iarba Câmpului nr. 3, bloc 1, scar...
- O clipă. Câmpului cu î din a sau cu î din i?
- Ăăă... (linişte) Staţi să dau un telefon. "Iubi, Câmpului e cu î din a sau cu î din i? Nici tu nu ştii? Bine, aştept. Dar ea e acasă, se poate uita in buletin?". (linişte din nou la ghişeu, forfotă şi nervi la coadă vreo 10-15 minute) Mă sună soţul după ce vorbeşte cu soacră-mea, că poate e acasă. Staţi, sună. "Da, iubi. Eşti sigur, da? Pa, pa." E Câmpului cu î din a în buletin. S-a dus soacră-mea acasă şi a căutat buletinul. Scuze, nu m-am gândit la acest detaliu.
- Nu-i problemă, v-am făcut deja chitanţa că oricum nu contează dacă-i cu î din a sau cu î din i adresa. Conta numai dacă era vorba de numele soţului.
- Wtf?!
[...]

România lui 2015, ţară membră UE, bugetarii lu' Peşte-Prăjit au de lucru cât e ziua de lungă. Şi dacă n-au, îşi fac de lucru. Trebuie să justifice şi ei leafa cumva, nu?!

Un comentariu:

Hei, nu plecati inainte de a-mi spune doua vorbe! Pentru mine conteaza parerea voastra! :)