sâmbătă, 11 iulie 2015

Bucurie de inchiriat cu ora

Mamica proaspata si grijulie fiind, imi capteaza atentia tot ce tine de copii, bebelusi, crestere, ingrijire, educatie si activitati destinate celor mici. Dar si gestionarea resurselor financiare in conditii cat mai eficiente.

Auzisem cu ani in urma despre o afacere inedita a unor bucuresteni, parinti tineri cu prichindei neastamparati care se plictiseau mult prea repede de jucariile pe care le primeau, unele destul de costisitoare. Adunand in casa o stiva de centre de activitati, saltelute de joaca, jucarii mai mici si mai mari, premergator, masa pentru bebelusi etc., s-au gandit sa le valorifice punandu-le la inchiriat pe cele mai scumpe, dupa atenta dezinfectare atat la prima inchiriere, cat si dupa fiecare nou "client cu mers de-a busilea". I-am cautat la un moment dat pe cei doi parinti ca sa-i recomand unor prieteni, insa nu mai stiu care-s, ideea lor profitabila fiind in scurt timp preluata de alti parinti-investitori.

inchirieri-jucarii-piscina-cu-bile
Zilele trecute, la un botez cu

mai multi invitati-copilasi de varste apropiate, mi-am amintit ca se pot inchiria jucarii. De data asta, am vazut jucarii gonflabile de inchiriat cu ora. Jucarii mari, de curte, la care viseaza cei mai multi pui de om, insa care din varii motive nu pot intra in posesia lor. Fie n-au spatiu, fie parintii nu-si permit sa le cumpere, fie nu merita sa fie cumparate pentru cateva luni pe an de folosinta. Ca parinte, sa dai 2500-3000 lei pe un castel gonflabil portocaliu cu verde si sa vezi ca piciul tau vrea peste 2 saptamani tobogan rosu cu albastru si piscina cu bile, constati ca n-ai facut o investitie tocmai reusita. Mai bine inchiriezi pentru cateva ore castelul cand stii ca dai petrecere de ziua lui, isi face damblaua si-ai impacat si capra, si varza.

Revenind la botez, mi-a placut tare atmosfera si-mi doream sa creasca si ingerasul meu mai repede, s-o vad zburdand printre copii. Dupa spectacolul de teatru exceptional de vreo juma' de ora al unor actrite - zane ursitoare, doi animatori costumati in personaje de desen animat au schimbat centrul petrecerii de pe ring langa salteluta gonflabila in forma de tobogan dintr-un colt de restaurant. Chicotitul, bucuria si inocenta micutilor mi-au insufletit seara, oricat de obosita eram dupa multe nopti nedormite. De la masa mea citeam pe chipul lor nerabdarea cu care se asezau langa Tinkerbell si asteptau sa-i picteze pe fata, sa-i transforme in lei si pisicute haioase.

Un alt animator, in costum multicolor, nu neaparat clown, parca mai degraba un Arlechino, sarea cot la cot cu micutii. O gramada de jocuri de copii in vreo 2-3 ore. M-au rascolit si m-au fascinat pe mine ca adult. Iar micutii erau de-a dreptul topiti, in lumea lor frumoasa, lipsita de griji. La un moment dat, animatorul le-a cerut sa isi aduca parintii pentru un joc. Cu mic, cu mare, au navalit spre mese, tragand fiecare de cate o mana de-a lui mami sau de-a lui tati. Am zarit si lacrimile din coltul ochiului unui baietel al carui tatic l-a repezit cand micul om s-a dus spre el mandru si l-a prins de mana, cu rugaminti duioase sa i se alature in joc. Mi s-a parut lipsit de inima sa iei bucuria copilului tau, cel care te priveste ca pe un erou, doar ca ti-e lene sa-ti ridici burta ghiftuita de la masa. Tot ce ar fi trebuit sa faca ar fi fost sa traga de o sfoara groasa 2-3 minute, dar pentru micul lui inger ar fi insemnat enorm. L-am privit indelung cum s-a retras oftand in bratele mamei lui si mi-a lasat un nod in gat. Si-a luat tremurand balonul bleu si parca i s-au inecat toate corabiile. Nici chef sa se intoarca pe saltea nu mai avea. In marea de fete vesele si jucause, un chip trist de copil parea si mai intunecat decat m-as fi gandit.

Cand cei doi animatori si-au strans toboganul si si-au luat ramas-bun de la copii, s-a facut deodata liniste. Nu stiu cat au costat in bani cele 2-3 ore de zbenguiala, in schimb rasetele piticilor au fost fara de pret. I-am luat tipului imbracat viu colorat o carte de vizita si la cat sunt de ametita, am ratacit-o. Daca-mi amintesc bine, cred ca site-ul lor e inchirierejucarii.ro. Nu-s sigura, insa uitandu-ma putin pe site, tind sa cred ca nu m-am ramolit. Sau nu de tot.

Mie mi-au ramas intipariti in minte ca fiind "cei care inchiriaza bucurie cu ora si transforma petrecerile in petreceri haioase, memorabile". Micutilor le-au fost prieteni de joaca desprinsi din desenele animate preferate, iar parintilor... supraveghetori pentru pruncii lor cat pentru 2 ore de dans si o sarma. Hai, 2 sarmale! Un cerc cu toata lumea multumita si vesela. Ideea de a inchiria jucarii mi se parea acum cativa ani usor ciudata pentru lumea noastra, a tehnologiei. Azi mi se pare geniala. Si asta intelegi doar dupa ce-i privesti ochii unui copil fericit. Cu bani putini ii indeplinesti visul de a avea o jucarie MARE. Cea mai MARE!

inchiriere jucarii gonflabile petreceri
Sursa foto: InchiriereJucarii.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Hei, nu plecati inainte de a-mi spune doua vorbe! Pentru mine conteaza parerea voastra! :)