duminică, 1 martie 2015

Ecografie 4D la Centrul Medical Matei Basarab

Spuneam acum vreo luna aici ca m-am programat pentru ecografia morfologica de trimestrul III (cea de 32 de saptamani de sarcina) la Centrul Medical Matei Basarab. Este o ecografie optionala, insa ca orice viitoare mamica responsabila am vrut sa stiu ca puiul meu de om e bine si am ales cu ajutorul medicului meu o ecografie 4D cu doppler, sa fie cat se poate de amanuntita.

In ziua stabilita ma infatisez gafaind la receptia clinicii private cu vreun sfert de ora mai devreme decat eram programata. Sunt intampinata zambind si invitata sa iau un loc pe canapea. Arunc in fuga o privire roata. Clinica pare noua, curata, personalul amabil. Sunt nerabdatoare si parca nu-mi gasesc locul in sfertul acela de ora pana-mi vine randul. La un moment dat vad
un domn in camasa cu dungi si jeansi trecand pe langa mine si merge sa-si ia o cafea (cred) dintr-o incapere alaturata. Ma priveste pret de cateva secunde, apoi isi vede de drum. Imediat o asistenta draguta ma cheama in cabinet. Nu mica mi-e mirarea cand il vad pe domnul ce tocmai ma privise in acelasi cabinet, cu aceeasi tinuta, FARA halat. Intuiesc eu ca dumnealui este dr. Marius Vicea Calomfirescu. In vreo 20 de minute a terminat examinarea, Bebica a fost la fel de neastamparata asa cum m-a obisnuit, am primit CD-ul cu inregistrarea ecografiei. Totul e in regula, mai putin parerea mea despre medic. Mi s-a parut mare lipsa de respect fata de pacientul care a platit 300 de lei pentru o investigatie de cateva minute faptul ca nu si-a pus halatul in timpul consultatiei. Cu toata stima pentru munca dumnealui, nu-i contest competentele profesionale, insa m-a dezgustat atitudinea: a avut grija sa-si ia cafeaua, nu si halatul de cadru medical.

Vorba doctorului meu: "Doamna, poate v-a consultat portarul si el nu-i obligat sa aiba halat intr-o unitate medicala!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Hei, nu plecati inainte de a-mi spune doua vorbe! Pentru mine conteaza parerea voastra! :)