vineri, 27 octombrie 2017

Clatite vesele

Din seria "ce le mai gatim copiilor". Azi: #clatite vesele / happy pancakes. Doua tentative de clatite haioase, in forma de catel si ursulet. 😏😉😄

happy pancakes
Clatite vesele: catel si ursulet

N-am avut forme speciale. Am facut o compozitie de clatite mai groasa decat de obicei. Am "desenat" in tigaie mai intai ochii, gura, apoi am umplut si creat in jurul lor o forma rotunda. La final am facut urechile. Le-am lasat sa se coaca, apoi le-am intors si aratau asa. Se pot servi cu miere, iaurt sau pur si simplu alaturi de un pahar cu lapte.

Ponturi pentru succesul clatitelor in forma de animale, flori, fluturi etc.: 


  • compozitia se poate pune intr-o sticla sau intr-un borcanel de mustar / ketchup care are varf pentru dozare precisa 
  • in compozitie trebuie sa se puna ulei pentru a evita lipirea de tigaie
  • pentru un plus de distractie in bucatarie, rugati "micul client" sa asiste live la "demonstratia de arta culinara", sa comande o anumita forma si sa noteze clatitele obtinute cu note de la 1 la 10 sau de la insuficient la foarte bine :)  
Simplu, rapid si de efect. Distractie in bucatarie sa fie!
Ce-ati manca mai intai? 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Hei, nu plecati inainte de a-mi spune doua vorbe! Pentru mine conteaza parerea voastra! :)