marți, 24 octombrie 2017

Cum ajung vizitatorii pe blogul meu

#saneveselim #dedimineata
M-am uitat putin la traficul organic de pe blog. Iata dupa ce cuvinte cheie m-au gasit cativa cititori:

Cum scoti praful din plamani

broasca face spume - De nervi sau de la noul Dero?
buze de camila la femei - Vrei sa pupi sau vrei sa fugi?
batrani internauti azi - Azi nu-s disponibili. Joaca poker pe dezbracate, unii fac videochat.
cand e sf dorica - E dupa Sfantul Dorel, cand inchide la Non Stop
ce poarta ciclistele pe dedesubt chiloti - Nu stiu unde vrei s-ajungi, da' sper sa fie material placut la atingere. ;)
cum scoti prafu din plamani? - Ii bati bine.
cuvintele surorii mai mari din cenusareasa - Imi suna a reincarnare...
e stupid sa compari mere cu pere - Nu compara!
fac nudism la sfantu gheorghe - Fa! Da' mai ferit, sa nu te vada Sfanta Luna!
femeia nebună urla - Vecinii mei confirma teoria! Curand o sa-mi ceara daune pentru poluare fonica.
laptele vandut de lidl este facut - Da, e facut, e ambalat, se poate transporta.
pantofar crem  - N-am vazut inca un cizmar crem, prin zona mea sunt mai mult mulatri.
postari cu m-as marita si nu ma ia nimeni - Aiiii, ce foc, ce chin, ce jaleeee...
tapet naturist diego - Inca ma intreb ce a vrut sa spuna poetul.
veveritele siberiene au purici - M-ai facut curioasa. Da, au purici. Vezi ca nu se trateaza cu un pumn, ca la televizoarele alb negru din perioada comunista.

Nene Google, las-o mai usor cu berea, bre! Aici vezi tu rezolvari la problemele oamenilor?

😂😂😂😂

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Hei, nu plecati inainte de a-mi spune doua vorbe! Pentru mine conteaza parerea voastra! :)