duminică, 28 februarie 2016

Balada Springeriţei

doamna isterica computer
- Bloggeriţă laie,
Laie bucălaie,
De o vreme-ncoace
Gura nu-ţi mai tace,
Laptopul se coace,
Degetele-s fripte,
De F5 lovite,
Ochii bulbucaţi,
Roşii-injectaţi
Cu note drogaţi.
Nopţile ţi-s fiare,
Scotoceşti ziare,
Topuri, cataloage.
Seva de-oi extrage,
Să iasă articol
Unic nu ridicol.
Nu ştiu ce-i cu tine,
Mă-ntreb de eşti bine
Ori eşti bolnăvioară,
Dragă fetişoară?

- Drăguţule Albert,
Scriu în ritm alert,
Oriunde mă duc,
Deadline-ul s-apuc.
Scriu de pe mobil
Că doar scopu-i nobil:
În concurs să urc
Trofeul să-l pup.
Scriu şi de pe laptop,
În metrou non-stop,
Juriul cel ferice
Nota să nu-mi strice,
Că la contestaţii
Primesc aberaţii
De-mi plesnesc ficaţii.
Şi-apoi iară urlu,
Bezmetică umblu
Şi Facebook-ul umplu
Cu vorbe de duh,
Blesteme pe grup:
"Juriul să se-ndoaie
De pântecăraie,
Că Gigiel primit-a
Cu nesocotita
Note mari la probe
Pentru nişte bombe,
Iar deadline-ul lor
M-a surpins din nou
După şapte zile
De tensiune pline."


- Dragă bloggeriţă
Cu limba pestriţă
Şi condeiul brici,
Ia ascult-aici:
SuperBlog de vrei
Ia-o uşurel,
Atentă la probe
Nu pe grup la vorbe,
Nu te mai stresa
Că pe pielea ta
Riduri-şanţuri faci
Şi-o să crapi de draci,
Finala o pierzi
De te enervezi.
Claudia mea
Te va ajuta
Să-nţelegi cerinţa,
Să-mplineşti dorinţa
Juriului barbar,
Nemilos, scârţar,
Să fii finalistă,
Dragă bloggeriţă.

Ceilalţi concurenţi
În Spring iar prezenţi
Scriu cu drag şi taine
Articole faine,
În seară de Gală
Să vină din ţară
Ori de pe coclauri
Să culeagă lauri,
Să bea beri la metru,
Fără cronometru.
Până-n zori de zi
Rup nasturi la ii,
Tocuri şi pingele
Pe ring şi podele.
Ăsta e TROFEUL,
Cred eu, corifeul.
Şi m-aprobă toţi
Bloggerii frumoşi
Din alte ediţii,
Ce-au tras şi cu dinţii 
Gala s-o bifeze
Şi să se distreze
Ca-ntre prieteni vechi
Veseli, pezevenchi,
Fantezişti cu muze
Din copaci cu vise,
Naturali şi gureşi
Linku'iţi în iureş.

Realul câştig
Nu-i banalul plic
Ci trăirea-n sine
Din final, ştii bine.
Aşadar... relax!
Concursu-i complex,
Jarul de acum
Mâine o fi scrum,
Rămân numai rânduri
Şi OAMENI alături.
Baftă şi mult spor
În Spring SuperBlog!
Şi de-o fi să iei
Premii sau mulţi lei
La Gala te-aştept
Altfel nu concep,
Căci din bloggeriţă
Devii... Springeriţă!



----
Traducere pentru cine n-a înţeles o iotă din cele aşternute mai sus: Nu, nu m-am ţăcănit şi compun balade aiurea, doar m-am înscris în Spring SuperBlog, cea mai longevivă şi creativă competiţie de blogging. Trăiască! ;)

12 comentarii:

  1. Minunate versuri! Ai avut o idee buna! Succes!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. TULIPSeai la inventar, bine-ai venit pe blogul meu! Multam tare pentru apreciere! :)

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. Multumesc, bun venit pe blog! Sa fii mereu APROAPE DE PRIETENI! :)

      Ștergere
  3. Imi place ca balada ta este cu happy-end. Succes!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu happy-end, cu NIMICURI, FANTEZII, a iesit ceva haios. Multumesc! :)

      Ștergere
  4. Multa bafta, Mary! M-a amuzat teribil balada ta!

    RăspundețiȘtergere
  5. :-)))))
    Numai bună de început competiția! That's the spirit! :-D

    RăspundețiȘtergere

Hei, nu plecati inainte de a-mi spune doua vorbe! Pentru mine conteaza parerea voastra! :)