miercuri, 17 februarie 2016

Cu ochii dupa fuste la doar... 82 de ani

orice e posibil
"Domn educat, voios, caut doamna draguta careia sa-i placa sa calatoreasca. Tel. 07..."

- La ce rubrica vreti sa fie anuntul? Prietenii, casatorii sau...
- Eh, sa apara la prietenii, ca de ne-om intelege, om face nunta mai incolo.

Cuvintele-mi raman pe buze, nespuse. N-am replica. Ma uit in buletin, fac un calcul rapid: 82 de ani! Mai incolo... cand?!, ma-ntreb in gand. Si-i zambesc lui cat pot de larg, sincer. Si-mi zambesc si mie, in sinea mea: asta inseamna sa gandesti pozitiv! Sa nu-ti pese ca maine mori, sa profiti de fiecare moment al vietii, sa-l valorifici la maxim, sa zambesti si sa iesi din casa, sa intalnesti oameni noi, sa inveti cate ceva indiferent de varsta, sa crezi in tine si sa te arunci pe val. Asta inseamna sa traiesti frumos!

Sunt vreo 2 ani de atunci si inca-i vie amintirea, de parca s-a intamplat ieri. Sper ca a gasit pe cineva cu care sa calatoreasca. Oricum, in orice mod! Sunt convinsa ca acea calatorie e una cu zambet pe chip. Acest domn a intiparit in mintea mea crezul ca nimic nu-i imposibil si varsta-i doar un numar din buletin! Urmeaza-i exemplul! :)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Hei, nu plecati inainte de a-mi spune doua vorbe! Pentru mine conteaza parerea voastra! :)