duminică, 25 ianuarie 2015

Ecografie gratuita la Filantropia

Calatoria mea de 9 luni inainte de a-mi cunoaste minunea mica inca nu s-a incheiat. Pe tot parcursul ei de pana acum a trebuit sa imi fac seturi si seturi de analize si investigatii medicale pentru a ma asigura ca puiul meu e bine. Asa am ajuns sa caut informatii despre cum pot sa-mi fac ecografia de 22 de saptamani, cunoscuta si ca ecografia morfologica de trimestrul II la un raport calitate / pret cat mai bun.

Prietenul meu Goagal stie multe, da' nu stiu eu sa-i pun toate intrebarile potrivite ca sa ma ajute. Asa ca imi intind antenele in stanga si-n dreapta pana gasesc ceva convenabil: ecografie 4D + doppler la Clinica Sanador Victoriei, 460 lei, durata 50 minute, bonus CD cu pozele ingerasului din burtica. Aparat performant, investigatie amanuntita, medic bine pregatit si amabil, bebe jucaus si taaare incapatanat. S-a ghemuit intr-un colt, in zona apendicelui si nicicum n-a vrut sa iasa de acolo pe toata perioada consultatiei. Cu mare greutate i-a pozat doctora jumatate de fatuca sa aiba si mami amintire de la 22 de saptamani :).
Programarea am facut-o cu aproximativ
o saptamana inainte.

Dupa ce mandra ca puiul meu mi-a dat totusi un "like" cu manuta din burtica si postez poza pe o retea de socializare, o prietena ma intreaba unde am facut ecografia si cat m-a costat. Ii spun ce si cum, pentru ca sa urmeze replica ei: "Eu am facut-o GRATIS la Filantropia". Huh!? Ecografie morfologca gratuita 4D in Bucuresti pentru trimestrul II? Da! Se poate. Numai ca este necesara programarea din timp si trimitere de la medicul de familie.

Acum pentru ecografia de 32 de saptamani m-am gandit sa sun si eu cu o luna inainte, un termen rezonabil, zic! Daa... de unde?! Imi spune amabila doamna de acolo: "Trebuia sa sunati acum o luna, in decembrie, noi deja avem programarile facute pana in aprilie, nu mai avem locuri!". Spasita, ii spun medicului meu ca n-am reusit sa imi fac programare pentru ecografia morfologica de trimestrul III gratuita. Ma consoleaza imadiat: "Eh, cine-a facut la Maternitatea Filantropia gratis... a primit servicii de cat a platit... Examinare pe fuga, greseli cu duiumul, inclusiv numele pacientei din fata trecut si pe fisa pacientei in curs de examinare." Mda, macar stiu cum stau lucrurile, sa nu ma oftic degeaba!

Voi merge pana la urma la Centrul Medical Matei Basarab pentru eco 4D de 32 de saptamani. Costa 300 lei si din cate am inteles au un ecograf bun si personal de incredere. Durata aprox. 30 de minute. Sper sa am noroc sa-mi stea zgatiuta macar de data asta la o poza. :)

====
EDIT: Cat m-m chinuit sa imi amintesc cu cine am facut ecografia doppler de trimestru II la Sanador! Cu Dr. Alina Samantha Cornea. Super profi, rabdatoare si amabila. O recomand cu draga inima. :) 

5 comentarii:

  1. La Filantrpia merita pentru eco trim 2; foarte profesionisti; f ok. Mult mai ok decat experienta cu bb1 la medlife. Analiza amanuntita, aparatura performanta. Si respect pt pacienti.

    Pt eco trim 3 insa sunt ALT Departament si sunt praf!
    Nu respecta programarile, asistente invechite si certarete sau cu fumuri in cap. Varza.

    RăspundețiȘtergere
  2. Cu cat timp inainte ai facut programare pentru ecografie morfologica la Filantropia?

    RăspundețiȘtergere
  3. Mi-am facut programare pt eco trim 3 la Filantropia cu aprox 2 luni inainte. Nu recomand ! Personal neprofesionist,asistenta este o doamna super...acra. Totul dureaza cel mult 5 minute in care auzi numai bazaconii (mie mi-a spus dr-ul ca am diabet gestational ,cum o fi ajuns la concluzia asta Dzeu stie,nu am cerut detalii,nu avea rost). Te repezeste,au un comportament ,ton,vocabular primitiv. In concluzie ,mai bine achiti o taxa de cateva sute de lei si esti tratat uman . Mi-am facut programare la Sanador pt sapt viitoare.

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna la Matei Basarab cum a fost legat de ecografie?si daca poti sa imi spui medicul la care ai fost? Multumesc

    RăspundețiȘtergere
  5. În concluzie, este mai bn la privat! Am făcut morfologia trim 1 și bi testul, la sanador, victoriei, la doamna Cornea Alina, o doamnă super de treaba și răbdătoare, explică ft bn, iar costul total a fost undeva la 650 de lei, deci recomand cu încredere clinica sanador! Am avut parte de o experienta frumoasa, și, cu siguranță voi mai apela la serviciile sanador!

    RăspundețiȘtergere

Hei, nu plecati inainte de a-mi spune doua vorbe! Pentru mine conteaza parerea voastra! :)