marți, 2 august 2016

Marturisiri

Multi ma stiu, putini ma cunosc. Unii ma au in preajma, altii ma citesc, altii se intreaba cine sunt. Asa ca m-am gandit sa aleg mai multe lucruri despre mine si sa le fac publice. Pe unele le-ati aflat deja, pe altele va las sa le descoperiti:


1. Sunt MAMA celei mai frumoase fetite, o SOTIE norocoasa, stiu ca nu puteam avea un sot mai bun si ma simt IUBITA

2. De cele mai multe ori, imi place cum imi zambeste femeia din oglinda
3. Am o casa a mea, o familie mare, o mama draga si cea mai nebunatica si vesela bunicuta
4. Imi place jobul si-l fac cu placere, de vreo 7 ani sunt parte din echipa celui mai mare ziar de publicitate
5. Sunt implicata intr-un mic business de familie si e pe profit
6. Conduc din postura de presedinte ales o asociatie de proprietari
7. Mi-am cernut prietenii pana am ramas doar cu cei fara de pret si caut sa ma inconjor mereu cu oameni faini, de la care pot invata ceva
8. Blogul, proiectul meu de suflet, creste incet dar sigur
9. La SuperBlog, competitia de blogging creativ, am avut clasari foarte bune (locul 23 din 146 bloguri active - Spring SuperBlog 2016, locul 20 din 162 bloguri active - SuperBlog 2015, locul 19 din 90 bloguri active - Spring SuperBlog 2015). La BlogAwards am castigat la 5 campanii din cele 15 la care am participat, iar la 3 campanii am luat locul I
10. Stau bine cu memoria, am amintiri inca din frageda pruncie, de pe la 3 ani, iar pe la 10 aveam un caiet plin cu poezii compuse de mine
11. Am ochi frumosi, insa permisul de conducere e luat pe bune, in vremea cand eram la mama fata
12. Intr-o alta viata, cred ca am fost profesoara
13. Ador sa merg pe bicicleta, recordul fiind peste 80 km intr-o singura zi
14. Imi place sa fiu calator in tara mea, am admirat maretia naturii intr-o varietate de forme: mare, munte, delta, chei, cascade, pesteri, saline, ghetar, lacuri unice, monumente naturale, rezervatii naturale
15. Incerc sa traiesc sanatos, adoptand un stil de viata echilibrat printr-o metoda simpla de economisire
16. Imi alaptez puiul cu incredere si dragoste, in ciuda "sfaturilor binevoitoare" sa intrerup alaptarea pe motiv ca pitica ar fi deja prea mare
17. Apreciez si sustin alaptarea pruncilor la san, traditiile si portul romanesc
18. Am refuzat sa intru in politica atunci cand am avut ocazia si nu mi-e ciuda, dimpotriva
19. Mi-e mila de cersetori, insa extrem de putini ma indupleca sa le intind mana si sa le dau bani
20. Nu ies pe strada fara ruj sau macar un balsam de buze
21. Am fost premianta de pe locul I vreo 10 ani
22. Am castigat olimpiada faza pe liceu si faza pe Bucuresti la o proba tehnologica
23. Mi-au lipsit doar 5 sutimi la nota probei de geografie de la BAC pentru a primi ravnitul 10, insa daca ma intreaba cineva pe unde trece Jiul, tind sa raspund ca prin "judetul Craiova", aproape de "judetul Timisoara"
24. Ma atasez greu de oameni si-mi deschid sufletul extrem de rar
25. Port fuste, rochii, tocuri si palarie cu drag si mandrie, desi alta data nici nu voiam sa aud de ele
26. Ma hranesc cu umor si ironie dusa pana spre sarcasm, altadata ma intreceam cu baietii la bancuri
27. Cred in divinitate, dar nu pup poala popii toata ziua, nici nu cred in deochi sau descantece
28. Sunt impotriva violentei, sunt calma si diplomata 
29. Ascult muzica populara si folk, imi place teatrul, arhitectura veche a orasului si sa ofer in dar obiecte create de mana mea
30. Ador sa alerg toamna printre frunze ruginii, iarna prin zapada, primavara printre pomii infloriti si vara prin ploaie

31. Nu e un simplu punct. E varsta mea de AZI, 2 august. :) 

Oh, chiar sunt 31?!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Hei, nu plecati inainte de a-mi spune doua vorbe! Pentru mine conteaza parerea voastra! :)