vineri, 8 aprilie 2016

Epilare-n 3 minute

Un copil iti schimba viata radical, ti-o zdruncina si ti-o da de toate gardurile cum nici n-ai fi crezut vreodata. Nu-ti mai apartii ca femeie, corpul tau ingrijit si dichisit, uns cu toate alifiile, devine incet dar sigur o prea fericita amintire. Habar n-ai cand ai ajuns ultima oara la salon pentru o manichiura sau o coafura noua. De cum da frigul lunii octombrie si pana se scutura florile de aprilie, nici cosmeticiana nu te mai recunoaste. Iti ascunzi picioarele cu pantaloni ori ciorapi grosi, iar o epilare profesionala completa mai faci cand apuci, poate cand primesti un cadou special de sarbatori de la partenerul satul de mangaiat miristea, pe la Craciun ori la Paste. Te multumesti cu o "sedinta de paruiala rapida" doar prin zonele unde-i musai si urgent, ca timpu-i tare pretios si bebe cel galagios si atasat de mami e mult mai important decat orice. Nu te gandi ca-s exceptia de la regula. Nici eu nu mai reusesc sa ajung pe la salon cat de des as avea nevoie. Noroc ca nu-s prea blanoasa de fel, firul de par e destul de subtire si creste greu. Dar tot creste.

Timpul meu se masoara acum activitati domestice si bebelusesti. Nu mai spun "te sun in 3 minute" ci "stai sa o spal pe motata pe maini si apoi revin cu telefon", "sterg mancarea de pe pereti si te sun", "asteapta sa schimb scutecelul fetei", "ma uit pe mail dupa ce reusesc sa o incalt cu ciorapeii", "acum a adormit, lasa-ma sa merg la baie si apoi iti dau un telefon". Pentru mine 3 minute nu mai sunt demult 3 minute, de fiecare data poarta alta denumire. Fac totul contracronometru de parca-s la 100 metri garduri.

In incercarea de a recapata cat de cat imaginea de femeie normala si ingrijita, evident ca am inceput sa caut solutii eficiente si rapide pentru a scapa de pilozitatea cea de toate zilele fara sa fiu nevoita sa pierd vremea pe coclauri pe la saloane. Prietena cu lama n-am fost decat in perioada sarcinii, atunci cand din motive obiective alte metode nu puteau fi aplicate. Ceara calda ar fi putut face vasodilatatie si ma pricopseam cu varice, epilarea traditionala nefiind tocmai indicata gravidelor. Nici creme depilatoare nu puteam folosi deoarece substantele chimice din compozitia lor ar fi putut afecta fatul. Insa dupa nastere, cand totul se-nvarte in jurul bebelusei, de mare ajutor mi-au fost o crema depilatoare pentru piele sensibila si o crema depilatoare rapida, ambele de la Farmec.

crema depilatoare piele sensibila
Pe prima am incercat-o acum cateva luni, m-am gandit ca si asa am soriciul destabilizat hormonal, daca-l mai agresez si eu cu chimicale... ajunge vai mama lui. Mi-a placut tare ca nu mirosea a sulf ca orice crema depilatoare, ci a vanilie. Emana asa o aroma feminina, in plus mi-a lasat pielea hidratata si catifelata. Se aplica in stat subtire in zonele sensibile si are cam 8 minute timp de reactie, dupa care se clateste cu apa calda si un burete sau o manusa.

crema epilat farmec 3 minute
De curand, am descoperit-o si pe cea de-a doua, cea cu actiune fulger. In vreo 3 minute, in timp ce ma ocupam de bebica mea draga si-i pregateam schimburile, ea-si facea treaba cuminte. Practic, mi-am aplicat-o pe cracanele si mi-am vazut de treaba, in timp ce motata dormea. Apoi m-am intors  in baie, am indepartat-o cu apa calduta a dusului si gata. Pana si cele mai mici fire de par s-au dus pe apa sambetei, pielea mi-a ramas placuta la atingere datorita uleiului de argan din compozitia cremei. Acesta are calitatea de a fi un excelent emolient si hraneste pielea supusa agentilor chimici.

Uitandu-ma acum pe pagina de Facebook Farmec sa gasesc pozele de mai sus pentru articol, am vazut ca au scos pe piata si o crema depilatoare pentru barbati. Cand e vorba de epilare masculina, pe ei ii vad mai degraba ca fiind utilizatori de benzi depilatoare si ceara roll-on ori de ceara traditionala perle. Nu ca as fi sadica, dar ei oricum rezista mai bine la durere, au firele de par mai groase si au ceva mai mult timp liber decat noi. Nu stiu cand o sa-mi conving Omul sa incerce si el o depilare cu ceara, dar pana atunci voi avea grija sa-i aplic periodic un tratament de epilare domestica la portofel, cu mila conjugala. Tot in 3 minute sau chiar mai putin. Cand e vorba de money-money... sunt mai rapida decat orice crema Farmec, parol!

epilare funny par pe piept
Sursa foto: modapebune.ro

*Articol scris pentru Spring SuperBlog 2016, proba 15, Ce poti face in 3 minute?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Hei, nu plecati inainte de a-mi spune doua vorbe! Pentru mine conteaza parerea voastra! :)