marți, 27 octombrie 2015

Momentul MEU

In fuga noastra cotidiana uitam sa ne oprima macar o clipa doar pentru noi, sa rasuflam, sa ne bucuram, sa fim noi cu noi insine. Alergam mereu dupa orice, uitand ca viata-i scurta si timpul nu se-ntoarce. Asa ajungem sa traim in loc de zile doar momente, clipe, ceasuri. Iar unele momente ai vrea sa le retraiesti la infinit.

Fiecare avem in lada cu amintiri a sufletului momentele noastre unice pe care le-am repeta, de-ar fi posibil, de 10 ori, de 100 de ori, de 1000 de ori si nu ne-am satura. In timp ce-o savurai, de cate ori nu ti-ai dorit sa nu se mai termine... dulceata de gutui? Ori filmul preferat? Sau cafeaua adusa la pat de omul drag? Ar mai fi...duminica dimineata dupa o saptamana incarcata. Sarutul dulce din aeroport. DA-ul cu ochii impaienjeniti de emotie. Felicitarile de la absolvirea facultatii. Primul salariu de la primul job. Si lista continua pentru fiecare dintre noi in mod diferit.

Ieri am citit un articol despre momentele unice pe care le-am retrai mereu cu aceeasi placere, o provocare Danone Cremosso la a reflecta la micile placeri ale vietii. Mi-au venit imediat in minte trei  momente importante ale vietii mele pentru care as bloca butonul "repeat":

  • momentul meu #1, cel in care am devenit Mama. Nu pot descrie in cuvinte emotia traita cand bucatica de carne cu suflet desprinsa din mine a tacut si s-a linistit din plans in sala de nastere imediat ce mi-am lipit obrazul cald de obrazul ei.
  • momentul meu #2, cel in care
    am devenit Sotie. Mireasa fiind, am fost centrul lumii pentru o zi, inconjurata de toti cei dragi, in frunte cu EL. O copila si-a luat in maini soarta si si-a schimbat destinul.
  • momentul meu #3, cel in care bunicuta mea ma lua in brate si ma alinta "fata mamei draga", moment de dragoste pura, trait la intensitate maxima de amandoua.

La prima vedere pare ceva simplu sa alegi #momentultau, insa stand pret de cateva clipe si reflectand, gasesti in tine, ascunse tainic, multe momente pretioase pentru care-ai face orice ca sa le reinvii si ti-e greu sa alegi numai unul. Oprese-te din goana nebuna a vietii, gandeste-te la cel mai important si impartaseste-l cu ceilalti.

Uite aici link-ul paginii in care poti inscrie momentul tau. Pe langa amintirile fara de pret pe care ti le rascoleste, poti castiga vouchere de rasfat pana pe 13 noiembrie. Spor la momente frumoase!

iaurt danone



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Hei, nu plecati inainte de a-mi spune doua vorbe! Pentru mine conteaza parerea voastra! :)