vineri, 16 octombrie 2015

Darul meu, amprenta mea

- La modelul asta aveti si marimea 40?
- ?!?
- As vrea o pereche bej, insa nu gasesc.
- Si eu ca sa-ti fac? Cauta-ti o pereche bej, marimea 43!

Dupa ce-i arunc cu privirea o tolba-ntreaga de sageti otravite, intorc iar spatele, iau carutul meu de cumparaturi si plec confuza. Ce-o fi in mintea ei de ma-ntreaba de papuci? Ma lamuresc cateva rafturi mai incolo, unde un angajat al hipermarketului aranja frumos marfa. Purta un tricou rosu, personalizat in zona pieptului cu sigla magazinului. Pe data ma dumiresc: aveam si eu tricou rosu si pantaloni negri si tipa de mai devreme m-a confundat cu cineva din echipa. Zambesc sec. Ce idioata am fost c-am repezit-o pe femeie fara sa poarte vreo vina!

Tot personalul angajat avea tinuta obligatorie personalizata cu insemnele oficiale astfel incat clientilor sa le fie usor sa ii identifice pe raioane daca au nevoie de ceva. In plus, tricourile rosii le aminteau cumparatorilor sau le intipareau in minte brandul, culoarea, mesajele de promovare ale companiei, sloganurile. Si una-i sa-l vezi pe Georgica imbracat cu trening verde cum aduce lada cu morcovi, pe Ileana cu strampi mov si bluza turcoaz la casa, pe Violeta cu fusta roz si bluza cu spatele gol asezand cartofii si alta-i sa ii vezi pe toti imbracati cu acelasi tip de tricou, aceeasi culoare. Emana seriozitate si profesionalism, intarind legatura dintre client si vanzator. Din punct de vedere financiar, nu-i o investitie foarte mare cumpararea unor tricouri personalizate pentru toata echipa, insa din punctul de vedere al imaginii companiei, inseamna extrem de mult. E practic o investitie in viitorul businessului.

Nu-i ceva care sa ma mire. Si eu port la targuri si expozitii tricouri cu logo-ul companiei si-s tare mandra sa-mi asociez imaginea proprie cu brandul puternic al societatii pentru care lucrez. Deci, e o investitie si in personalul angajat.

Filosofand in mintea-mi odihnita cele de mai sus, plec in tihna spre
casa. Venisem in oras sa iau cate ceva de-ale gurii si sa caut un cadou pentru un om drag. N-am gasit mare lucru. E dificil sa gasesti cadoul potrivit pentru cineva care are cam tot ce-i trebuie pe langa casa si-si permite sa-si cumpere orice-si doreste, oricand pofteste.

Mergand alene in bataia domoala a vantului, inca ma gandeam la femeia de mai devreme si la tricoul meu rosu. Pocnesc din degete ca o nebuna in plina stada, in vazul lumii. Ideea salvatoare s-a aratat. As putea sa ii personalizez un tricou cu un mesaj haios. Stiu ca are simtul umorului bine dezvoltat si ar fi o sursa de buna dispozitie pentru cei de fata la desfacerea cadoului.

Cum nu aveam bagaje multe, ma opresc intr-un magazin de tricouri si obiecte personalizate (cani, ceasuri de perete, sorturi de bucatarie, rame foto, brelocuri, pixuri, agende, calendare, magneti de frigider si altele asemenea). Cer sa vad un catalog si il primesc imediat. Rasfoiesc dintr-un capat in celalat. Sunt multe tricouri funny, dar parca niciunul nu se potriveste cu ceea ce am eu nevoie. Vazandu-mi nehotararea, vanzatoarea imi spune zambind ca imi pot crea propriul tricou cu imaginea si textul pe care-l doresc, nu-i obligatoriu sa cumpar unul gata inscriptionat. Pret de cateva minute imi storc neuronul, apoi dau comanda de tricou personalizat pentru nasul meu de cununie. In cateva minute era gata sablonul. Fata mi-a pus textul intr-un program, am ales sa fie alb materialul, marimea XL. In aplicatie arata cam asa:
tricouri funny pentru nasi

N-a durat mult si tricoul era gata. Fireste, n-a fost singurul cadoul pe care l-a primit, insa a fost foarte apreciat si, asa cum ma asteptam, a smuls hohote de ras, a creat voie buna si atmosfera vesela. Iar urarea o folosesc ori de cate ori am ocazia, nu ratez niciun moment care ar putea aduce zambet pe chipul acestui om drag.

Tricoul pentru el a fost primul meu cadou personalizat. Odata cu trecerea timpului, am inceput sa imi las amprenta pe darurile oferite si sa pun de fiecare data suflet in ele, personalizandu-le. Chiar si banalele pungute de cadouri au inceput sa aiba alta valoare. Am renuntat sa mai cumpar pungi scumpe gata imprimate in favoarea celor simple pentru a-mi putea pune eu imaginatia la contributie. Sau am confectionat eu pungute de cadouri din hartie de ziar. Recunoaste, o punguta, oricat de scumpa ar fi, trece neobservata de cel care primeste cadoul. El se uita direct la continut. Insa o punguta ca acestea de mai jos are mari sanse sa ajunga in "cutia cu amintiri frumoase".



Ambalajele inedite create cu mult suflet pun intr-o lumina aparte orice cadou. Intre timp, am mai "strans in palmares" cateva obiecte personalizate de mana mea folosind tot hartie de ziar:

handmade punga cadou ziare


punguta cadou din ziar


punguta cadouri personalizata




plic handmade ziar
cadouri ambalate in ziar
























Alta data, am luat scoici de pe malul marii si le-am personalizat cum am stiut mai bine, apoi le-am daruit ca suvenir:

pictura scoici

Insa raman o fana declarata a tricourilor cu mesaje haioase. Poate si pentru ca sunt obiecte pe care le port si eu. Sunt utile, usor de asortat, din materiale placute la atingere, nepretentioase. Si accesibile ca pret. Tricoul meu de suflet e cel cu "Cersetoare de zambete. Da-mi si mie unul!". Daca pot smulge de la trecatori macar un zambet, stiu ca mesajul a ajuns unde trebuie si am inseninat cuiva fruntea chiar si pentru o clipa, cu viteza vantului si-a gandului, ca-n poveste. Urmatorul tricou pe care-o sa-l port cred ca va fi asta: "Sunt in lumea mea, revin in 5 minute".

magazin online tricouri funny


Apropo de poveste. Acum ma gandeam la printul din basmul "Alba ca Zapada". O fi facut comanda de tricouri pentru cei 7 pitici la petrecerea burlacilor, inainte sa o ia de sotie pe frumoasa cu buzele rosii ca sangele si pielea alba precum zapada? Parca-i si aud pe pitici cantand voiosi cand se-ntorc seara de la mina:

Ai-ho, ai-ho,
Purtam tricou misto
De pe Tshirts e cumparat
Si-a doua zi livrat.

Ai-ho, ai-ho,
Modelul este nou,
E cu mesaj haios, dragut
Si iute n-o sa-l uiti.

Ai-ho, ai-ho,
Printul, mare erou,
Burlac cand el a fost, ne-a dat
Tricouri drept cadou.

Ai-ho, ai-ho,
Noi nu stam la birou
Si n-am primit stilou, agenda
Ci doar cate-un tricou.

Ai-ho, ai-ho,
Merge pe sub sacou,
Ori simplu, vara, pe arsita,
Dogoarea o evita.

Ai-ho, ai-ho,
Tricoul cel misto
E personalizat pe piep
Cu nume si logo.

Ai-ho, ai-ho,
Tricoul cu maro,
Sa-l pui pe Facebook de-l pozezi,
Sa-l faci apoi tablou.

Ai-ho, ai-ho...



*Articol cu inspiratie SuperBlog 2015, proba 5, Tricouri cu personalitate; foto arhiva personala si Tshirts.ro

3 comentarii:

  1. Super abordare, iar plugusorul personalizat e de departe unul foarte inspirat. Felicitari! Iti astept si eu parerea pe http://bohemianspeeches.blogspot.ro/2015/10/tricouri-funny-reteta-perfecta.html

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu e plugusor, e o adaptare dupa cantecul piticilor, Heigh Ho.Uite-l aici: https://www.youtube.com/watch?v=fWKgZmNe2XQ :)

      Ștergere

Hei, nu plecati inainte de a-mi spune doua vorbe! Pentru mine conteaza parerea voastra! :)